Santorini

Santorini

Tuesday, October 27, 2009

结束了

我说对不起 你说没关系
我说我哭了 你说会好的
你要我好好照顾自己
你要我学着长大
这次真的走到了尽头
曾经无数次的想象
从没想到会和平分手
对不起
如果你只要我,我会留下的
可是你不会真正幸福的
你曾经做过的一切 我很感激
可是我不可以自私的让你继续为我做了
我一直都无法为你做些什么
我只能放你走
我们的关系不被肯定。
我知道 你累了
你一直都不说什么 我知道你爱我
可是对不起
不知道什么时候开始
我对你的感觉已成了习惯
习惯你帮我做一切 习惯你在我身边
我想我该放手的
让你找到真正的幸福
你说你不再相信爱情
你会相信的
知道那一天,当你遇上那个人
你会相信的
祝福你 一切顺利
我们的一切 结束了

1 comment:

  1. first time smethin u post about ure love life that u dun 1 2 undo....so far 4 posts...first 2 was undone so easily....las 2...1 here 1 in ur blog....can never b undone nomatter wat....finaly ur firm n bold...im so proud...have a great life...dun let any1 influence u...u hav great frens who care about u...thank god 4 them....im quite sure tis post will b deleted not long frm now....anyway its juz 4 u 2 read....wish u a happy long healthy n wealthy life....god bless you!!

    ReplyDelete